søndag 29. november 2009

Bakelederen...

Jeg ble utfordret av Ellen til å dra på Bakelederkurs i Sandnes, og hadde egentlig ikke noe annet valg enn å dra...
Vi har vært gjennom BAKEdagen, og har teoridag i morgen... Svært lærerikt og inspirerende, og mange kjekke folk, akkurat som Ellen sa. Her er bare en liten del av det vi laget. Jeg skulle selvsagt ta flere bilder, men ble så fryktelig opptatt i bakingen. Vår gruppe lagde Hardangerlefser, Horn med ost og skinke og boller med basilikum og tomat. Ellers ble det laget vaniljeboller, pizzaboller, smultringer, ambrosiabrød, baguetter, knekkebrød, nordlandslefse, og mye mer, til og med et spennende og tappert forsøk på napoleonskake.
Jeg gleder meg til i morgen, og ikke minst til neste lørdag, da skal vi ha bakekurs på Averøya.
Neste bakekurs på Averøya blir 6. februar...håper det kommer mange..







Besøk gjerne Hagemor eller Hagemor Fotosafari


2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du oppskrifta på napoleonskaka? Etter eg byrja å ete glutenfritt er det noko av det eg saknar mest!

Anonym sa...

Ingen oppskrift ? :-(